Producten

Discussiekaarten (Pasi-Tweets)

€ 14,95 (hier te bestellen)

Heb je de Nederlandse vertaling van Finnish Lessons al gelezen? Start de dialoog met je collega’s over dit boek aan de hand van deze Discussiekaarten. De kaarten bestaan uit tweets van Pasi Sahlberg (auteur van het boek Finnish Lessons) en werkvormen om de dialoog vorm te geven. Laat je inspireren!

D.O.O.S.

€ 12,50 (hier te bestellen)

Met het Duurzame Organisatie Ontwikkelings Spel (DOOS) kun je de dialoog in je organisatie op gang brengen en houden over de principes die bijdragen aan Duurzame Organisatie Ontwikkeling (DO²).

Wij onderscheiden drie manieren waarop  organisaties zich duurzaam ontwikkelen:

1. door een cultuur van samen werken en samen leren te creëren;
  2. door verbinding tussen alle lagen in de organisatie te bewerkstelligen;
  3. en door te werken aan vakmanschap in organisaties en het ‘leiderschap van morgen’.

D.O.O.S. bestaat uit 40 kaartjes met pakkende uitspraken en aansprekende foto’s over duurzame organisatie ontwikkeling (DO²). Er zitten ook kaartjes met werkvormen in. Sommige kaartjes lijken vanzelfsprekend. We weten echter dat er in organisaties vaak een kloof bestaat tussen wat we allemaal al lang weten en wat we feitelijk doen. Sommige kaartjes roepen wellicht vraagtekens bij u op, of vermelden uitspraken waar u het niet mee eens bent. Dat is ook bedoeling. We dagen u u uit om samen de diepere betekenis te principes achter DO² te leren kennen.