Berichten

Vertrouwen maakt een school beter

Vertrouwen is een aanjager van schoolontwikkeling. ‘Relationeel vertrouwen’ tussen leraren en leerlingen, leraren en ouders, leraren onderling en tussen alle betrokkenen en de leidinggevenden heeft een positieve invloed op schoolontwikkeling en daarmee op het leren van leerlingen.

Dit is de kern van een artikel in ‘van 12 tot 18’ van collega Reinoud Buijs

Download hier het …

Test 1 bericht

 

Lumpsum aan elkaar vast duidt op de financiering van scholen door de Nederlandse overheid (in Vlaanderen spreekt men van enveloppenfinanciering) of het honorariumsysteem voor medisch specialisten en andere beroepsgroepen binnen de Nederlandse gezondheidszorg…

Test product

Het eerste spel dat we uitgegeven hebben is D.O.O.S (het duurzame organisatie ontwikkelings spel). Met dit spel kunt u de dialoog in organisaties op gang brengen en houden over de principes die bijdragen aan DO².

Als een organisatie gaat voor duurzame ontwikkeling, dan vraagt dat om een geïntegreerde totaalaanpak die het hele systeem raakt en kenmerkt. Het vraagt om richting geven,…

Training test

De Brink verzorgt hoogwaardige maatwerk trainingen, seminars en masterclasses op het gebied van leiderschap, vergroten van verbeter- en verandercapaciteit, diepteleren, onderwijsinnovatie en duurzame organisatieontwikkeling.

Kenmerkend voor De Brink trainingen is

een integrale, stapelbare aanpak (werken met visie)
voortbouwend op bestaande (consistente koersvaste aanpak)
in klein…

Internationaal blog test

Studiereizen

(beginnen met foto en enkele quotes van oud deelnemers opnemen)

 

De Brink studiereizen zijn georganiseerd volgens de basisprincipes van Duurzame Organisatie Ontwikkeling. Zo ervaart u alle lagen van het systeem, ziet u hoe er samengewerkt wordt en hoort u het trotse verhaal van verbetering, ontwikkeling en groei. De Brink reizen vertrekken vanuit uw persoonlijke vraag.

Stichting De Brink © 2017